wtorek, 23 maja 2017

Piękne miejsca w Polsce!

Autor posta: Pola Kuźniak


Cześć, byłam z rodzicami na majówce w Białowieży. To wyjątkowe miejsce! Chciałabym je Wam zaprezentować i polecić. Przede wszystkim jest to prastara puszcza. Byłam na ścieżce edukacyjnej Żebra Żubra (zdj.3,4,5,6). Mieszkają tu bobry. Co prawda nie spotkałam żadnego, ale jestem pewna, że tu były (zdj.1,2). Mieszkają tu wyjątkowe zwierzęta. Byłam w rezerwacie zwierząt i zrobiłam zdjęcie kilku z nich: żubry, wilki, łosie, dziki i sarny (zdj. 7, 8, 9, 10, 11, 12, ). 
W Białowieży miałam okazję spróbować wyjątkowego jedzenia. Próbowałam soljankę (zupę), pielmieni (pierożki) (zdj. 13) i pyszny deser (torcik marcinek).
Białowieża jest wspaniała! Polecam to miejsce wszystkim, którzy lubią naturę.
Do zobaczenia na szlaku (zdj.14). Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. 
Nie wyrażam zgody na ich wykorzystywanie bez mojej zgody. ©
 zdjęcie nr 1


 zdjęcie nr 2
 zdjęcie nr 3
 zdjęcie nr 4
 zdjęcie nr 5
 zdjęcie nr 6
 zdjęcie nr 7
 zdjęcie nr 8
 zdjęcie nr 9
 zdjęcie nr 10
 zdjęcie nr 12
 zdjęcie nr 13
zdjęcie nr 14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz