Autor posta: Aneta Zawistowska
Ostatnio lekcja przyrody w naszej klasie nie mogła obyć się bez telefonów komórkowych. Aby uatrakcyjnić naukę i ułatwić zapamiętanie wielu nazw dopływów Wisły, wykorzystaliśmy aplikację kodów QR pobraną na telefony. Wszyscy uczniowie brali aktywny udział w zajęciach. Odkodowane nazwy zapisywali na schemacie rzeki Wisły, w odpowiednich miejscach układali kody QR. Ważne było także to, by zapamiętać, która rzeka jest prawym, a która lewym dopływem Wisły.
Nowoczesne technologie pomogły uczniom w utrwaleniu nazw dopływów Wisły. To była prawdziwa lekcja z TIK-iem :-) Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z wiślanych warsztatów przyrodniczych.
Ostatnio lekcja przyrody w naszej klasie nie mogła obyć się bez telefonów komórkowych. Aby uatrakcyjnić naukę i ułatwić zapamiętanie wielu nazw dopływów Wisły, wykorzystaliśmy aplikację kodów QR pobraną na telefony. Wszyscy uczniowie brali aktywny udział w zajęciach. Odkodowane nazwy zapisywali na schemacie rzeki Wisły, w odpowiednich miejscach układali kody QR. Ważne było także to, by zapamiętać, która rzeka jest prawym, a która lewym dopływem Wisły.
Nowoczesne technologie pomogły uczniom w utrwaleniu nazw dopływów Wisły. To była prawdziwa lekcja z TIK-iem :-) Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z wiślanych warsztatów przyrodniczych.
Dopływy Wisły w kodach QR - lekcja w IV c on PhotoPeach
Zdjęcia własne wykonane podczas zajęć, ©
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz